Page 51 - KOCAALİBLDRAPOR-revize
P. 51

Faaliyet Raporu
                                                                                                       2021

                                                                                        www.kocaali.bel.tr
                  . Yetki, Görev ve Sorumluluklar

                  Yazı İşleri Müdürlüğü’nün yetki, görev ve sorumlulukları aşağıda belirtilmiştir:
                  •  Kocaaliköy Belediye Meclisi’nin düzenli çalışabilmesi için gerekli desteği vermek.
                  •  Meclis işlemlerinin yürütülmesi, meclis kararlarının yazım ve onaylarının takibi ve Belediye
                      Meclisi üyelerinin özlük işleri ile ilgili işlemleri yapmak.
                  •  Belediye Encümeni’nin hızlı ve isabetli kararlar alabilmesi için gerekli destek verilmiş. Encümen
                      kararlarının ilgili mevzuat ve yönetmelikler çerçevesinde alınması ve dağıtımını yapmak.
                  •  Belediyemize gelen ve giden evrakların kontrollü bir şekilde teslim alınması ve ilgili birimlere
                      gönderilmesi, kuruma gelen ve kurumdan gidecek olan her türlü evrak ile ilgili gerekli işlemleri
                      yapmak,
                  •  Belediyeye müracaat eden kişilerden evlilik akitleri gerçekleştirilenlerin nikâh işlemleri ile bilgi-
                      lerin nüfus müdürlüğüne bildirimlerini yapmak.


                  2. 2021 Yılında Gerçekleştirilen Faaliyetler
                  2.1. Evrak Kayıt İşlemleri
                  •  Kurum içi ve kurum dışı yazışmalarda ve evrak kayıtlarında standartların oluşturulması işlemle-
                      ri yapılmıştır.
                  •  Belediyeye gelen tüm evrak ve belgelerin, postaların zimmetle kontrollü teslim alınması sağ-
                      lanmıştır.
                  •  Kurumumuza gelen her türlü evrak (KEP, posta, faks, e-mail) Elektronik Belge Sistemi üzerinde
                      taranarak standart dosya numarası verilmiştir. Gelen kurum bilgileri girilerek İlgi müdürlüklere
                      EBYS üzerinden gönderilmiştir.
                  •  Belediyenin tüm birimlerinden kurum dışına gönderilecek evraklar ilgili yerlere belirli bir düzen
                      içerisinde gönderilmiştir.
                  •  Belediye hizmetlerinden yararlanmak isteyen vatandaşların dilekçelerine havale alınarak, va-
                      tandaşın işiyle ilişkili müdürlüğe yönlendirilmiştir.
                  •  Belediyeye gelen ve belediyeden giden tüm evrakın giriş ve çıkışları kayıt altına alınmıştır.
                  •  Kurumumuza gelen evraklar EBYS sistemi üzerinden taranarak kayıt edilmiştir.
                  •  Ayrıca ilçemizde bulunan kamu kurumlarına gidecek evraklar kurye ile gönderilmiştir.
                  •  Kurye ile gönderilmeyecek evraklar, Kep veya posta kanalıyla posta zimmet defterine işlenerek
                      gönderilmiştir.

                  Grafik 2.  2021 Yılı Gelen-Giden Evrak Bilgisi



























                                                                                                          51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56