Page 27 - 2023_Faaliyet_Raporu
P. 27
Faaliyet Raporu Faaliyet Raporu
2023 2023
www.kocaali.bel.tr www.kocaali.bel.tr
Kocaali Belediyesi İnsan Kaynakları
Kocaali Belediyesi’nde çoğunluğu bilgisayar ve telefon olmak üzere toplam 150 adet çağın gereklerine Kocaali Belediyesi’nde memur personel için norm kadro mevcudu 23 olup, 13 Sözleşmeli Memur, 6 Daini
uygun ofis teknolojileri bulunmaktadır. işçi ve Belediye Şirketinde çalışan 66 istihdam edilmekte olup, çalışmalarını buna göre oluşturmaktadır.
Tablo-3 Kocaali Belediyesi Teknolojik Donanım Listesi
Tablo 5. Birimlere Göre İnsan Kaynakları SayısI
No Cihaz Envanteri Adet
No Bölümler Memur Sözleşmeli İşçi KHK İşçi
1 Fiziksel Sunucu 4
1 YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ 2 - - -
2 Sanal Sunucu 13
2 MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ 3 3- 3 -
3 Yedekleme Ünitesi 2 3 ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ 8 1 - 4
4 Depolama Ünitesi 4 4 FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ 3 -1 28
5 İP Telefon 58 5 İMAR ve ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ 4 7 - 2
6 Masaüstü Bilgisayar 58 6 ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ 2 2 2 32
7 Monitör 65 7 RUHSAT DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ 1 1 - -
8 Datacenter (Turkcell) FKM 1 8 KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ 2 1 - -
9 Güvenlik Duvarı 2 9 Özel Kalem 5 1-
10 İnternet 5 10 Bilgi Teknolojileri Birimi - - - 1
11 Televizyon 5
12 Tablet Bilgisayar 12 Sunulan Hizmetler
13 Güvenlik Kamerası ve Merkezi 120 Kocaali Belediyesi 5393 sayılı Belediye Kanunu, 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu ve
14 Network Yazıcı 12 ilgili mevzuat çerçevesinde faaliyet göstermektedir. Bu nedenle, belediyenin sunduğu hizmetler
15 Dizüstü Bilgisayar 5 bu mevzuatta çizilen çerçeve içerisinde yürütülmektedir. Belediyeyi oluşturan birimlerin görevleri
16 Drone (Harita) 1 aşağıda belirtilmiştir:
17 Fotoğraf Makinası 2 Yazı İşleri Müdürlüğü: Belediye meclisi ve encümenine sekreterya hizmetinin verilmesi, kuruma
18 Video Kamera 3 gelen ve kurumdan gidecek olan her türlü evraka dair yazışmaların takibi, nikah işlemlerinin yapıl-
ması.
Kocaali Belediyesi Akıllı Kent Teknolojileri Uygulamaları çerçevesinde 2018 yılı itibariyle
devyere almıştır Malî Hizmetler Müdürlüğü: 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu çercevesinde per-
formans programı, bütçe ve kesin hesap, faaliyet raporları ve diğer mâli istatistiklerin hazırlanması,
Tablo 4. Akıllı Kent Teknolojileri giderlerin muhasebeleştirilerek hak sahiplerine ödenmesi ve iç kontrol sisteminin uygulanması.
No Otomasyon Programı Kullanılmaya Başlanılan Yıl Kullanım Alanı Zabıta Müdürlüğü: İlçede esenlik, huzur, sağlık ve düzenin sağlanması amacıyla mevzuatla kendi-
sine verilen görevlerin yürütülmesi.
1 Elektronik Belge Yönetim Sistemi 2019 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
Fen İşleri Müdürlüğü: İlçenin ihtiyaç duyduğu her türlü alt ve üst yapı yatırımlarının gerçekleştiril-
2 Dijitaj Arşiv Yönetim Sistemi 2019 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
mesi.
3 Coğrafi Bilgi Sistemleri 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü: İmar planlarının uygulanması, kentsel dönüşüm vb. çalışmaların
4 Yerel Yönetimler Sistemleri 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
yapılması.
5 Akıllı Kent Otomasyon Sistemi (Belnet, Keos) 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü: İlçe sınırları içinde çevre kirliliğinin önlenmesi, çevrenin
6 Araç Takip Sistemi 2015 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar korunması, sürdürülebilir çevresel yönetimin oluşturulması, cadde, sokak ve meydanların temizliği,
7 Kurumsal E- Posta Sistemi 2016 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar çöplerin toplanmasının sağlanması.
8 E- Devlet Entegrasyonu 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü: Belediye tarafından verilen iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatlarına
9 Park Güvenlik Sistemi 2018 Kurum ve Kurumlar ilişkin işlemlerin yürütülmesi ve bu konuda gerekli kontrollerin yapılması.
10 Araç Kamera Sistemi 2023 Belediye Kültür ve Sosyal İşleri Müdürlüğü: İlçe sınırları içerisindeki muhtaç, hasta, yaşlı, düşkün, yetim,
dul, kimsesiz, engelli ve toplumda dezavantajlı diğer bireylere sosyal destek hizmetlerinin sağlan-
ması.
26 27