Page 53 - 2024 Yılı Faaliyet Raporu
P. 53

Faaliyet Raporu
                                                                                                      2024

                                                                                        www.kocaali.bel.tr
                  . Yetki, Görev ve Sorumluluklar

                         Yazı İşleri Müdürlüğü’nün yetki, görev ve sorumlulukları aşağıda belirtilmiştir:
                  •  Kocaaliköy Belediye Meclisi’nin düzenli çalışabilmesi için gerekli desteği vermek.
                  •  Meclis işlemlerinin yürütülmesi, meclis kararlarının yazım ve onaylarının takibi ve Belediye
                      Meclisi üyelerinin özlük işleri ile ilgili işlemleri yapmak.
                  •  Belediye Encümeni’nin hızlı ve isabetli kararlar alabilmesi için gerekli destek verilmiş.
                      Encümen kararlarının ilgili mevzuat ve yönetmelikler çerçevesinde alınması ve dağıtımını
                      yapmak.
                  •  Belediyemize gelen ve giden evrakların kontrollü bir şekilde teslim alınması ve ilgili birimlere
                      gönderilmesi, kuruma gelen ve kurumdan gidecek olan her türlü evrak ile ilgili gerekli işlemleri
                      yapmak,
                  •  Belediyeye müracaat eden kişilerden evlilik akitleri gerçekleştirilenlerin nikâh işlemleri ile bilgi-
                      lerin nüfus müdürlüğüne bildirimlerini yapmak.

                         2024 Yılında Gerçekleştirilen Faaliyetler

                         Evrak Kayıt İşlemleri
                  •  Kurum içi ve kurum dışı yazışmalarda ve evrak kayıtlarında standartların oluşturulması
                      işlemleri yapılmıştır.
                  •  Belediyeye gelen tüm evrak ve belgelerin, postaların zimmetle kontrollü teslim alınması sağ-
 Yazı İşleri      •  Kurumumuza gelen her türlü evrak (KEP, posta, faks, e-mail) Elektronik Belge Sistemi üzerinde
                      lanmıştır.

                      taranarak standart dosya numarası verilmiştir. Gelen kurum bilgileri girilerek İlgi müdürlüklere
 Müdürlüğü        •  Belediyenin tüm birimlerinden kurum dışına gönderilecek evraklar ilgili yerlere belirli bir düzen
                      EBYS üzerinden gönderilmiştir.

                      içerisinde gönderilmiştir.
                  •  Belediye hizmetlerinden yararlanmak isteyen vatandaşların dilekçelerine havale alınarak, va-
                      tandaşın işiyle ilişkili müdürlüğe yönlendirilmiştir.
                  •  Belediyeye gelen ve belediyeden giden tüm evrakın giriş ve çıkışları kayıt altına alınmıştır.
                  •  Kurumumuza gelen evraklar EBYS sistemi üzerinden taranarak kayıt edilmiştir.
                  •  Ayrıca ilçemizde bulunan kamu kurumlarına gidecek evraklar kurye ile gönderilmiştir.
                  •  Kurye ile gönderilmeyecek evraklar, Kep veya posta kanalıyla posta zimmet defterine
                      işlenerek gönderilmiştir.
                  Grafik 2.  2024 Yılı Gelen-Giden Evrak Bilgisi











                                       Gelen Evrak      Giden Evrak               ORTALAMA
                                                                                     50%
                                           50%             50%

                                          6855             6982







                                                                                                          53
                                                          Gelen Evrak  Giden Evrak
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58