Page 26 - 2024 Yılı Faaliyet Raporu
P. 26
Faaliyet Raporu Faaliyet Raporu
2024 2024
www.kocaali.bel.tr www.kocaali.bel.tr
Kocaali Belediyesi Insan Kaynakları
Kocaali Belediyesi’nde çoğunluğu bilgisayar ve ip telefon olmak üzere toplam 150 adet çağın Kocaali Belediyesi’nde memur personel için norm kadro mevcudu 40 olup, 5 Sözleşmeli Memur, 1
gereklerine uygun ofis teknolojileri bulunmaktadır. Daimi işçi ve Belediye Şirketinde çalışan 83 istihdam edilmekte olup, belediye hizmetleri
çalışmalar buna göre oluşturmaktadır.
Tablo-2 Kocaali Belediyesi Teknolojik Donanım Listesi Tablo 4. Birimlere Göre Insan Kaynakları Sayısı
No Cihaz Envanteri Adet
No Bölümler Memur Sözleşmeli İşçi KHK İşçi
1 Fiziksel Sunucu 8
1 YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ 3
2 Sanal Sunucu 15
2 MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ 6 1 1
3 Yedekleme Ünitesi 2
3 ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ 9 3
4 Depolama Ünitesi 4
4 FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ 2 1 36
5 İP Telefon 55
5 İMAR HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ 10 2
6 Masaüstü Bilgisayar 55
6 ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ 4 38
7 Monitör 60
7 RUHSAT DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ 1
8 Güvenlik Duvarı 2
8 KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ 1
9 İnternet 5 BASIN, YAYIN, HALKLA İLİŞKİLER
9 1 1
10 Televizyon 5 MÜDÜRLÜĞÜ
11 Tablet Bilgisayar 4 10 ÖZEL KALEM BÜROSU 2 3
11 BİLGİ İŞLEM BİRİMİ 1
12 Güvenlik Kamerası ve Merkezi 44
13 Network Yazıcı 12 Sunulan Hizmetler
14 Dizüstü Bilgisayar 3 Kocaali Belediyesi 5393 sayılı Belediye Kanunu, 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu ve
15 Drone (Harita) 1 ilgili mevzuat çerçevesinde faaliyet göstermektedir. Bu nedenle, belediyenin sunduğu hizmetler
16 Fotoğraf Makinası 2 bu mevzuatta çizilen çerçeve içerisinde yürütülmektedir. Belediyeyi oluşturan birimlerin görevleri
17 Video Kamera 2 aşağıda belirtilmiştir:
Yazı İşleri Müdürlüğü: Belediye meclisi ve encümenine sekreterya hizmetinin verilmesi, kuruma
gelen ve kurumdan gidecek olan her türlü evraka dair yazışmaların takibi, nikah işlemlerinin yapıl-
Kocaali Belediyesi Akıllı Kent Teknolojileri Uygulamaları çerçevesinde 2018 yılı itibariyle ması.
devyere almıştır
Malî Hizmetler Müdürlüğü: 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu çercevesinde per-
Tablo 3. Akıllı Kent Teknolojileri formans programı, bütçe ve kesin hesap, faaliyet raporları ve diğer mâli istatistiklerin hazırlanması,
giderlerin muhasebeleştirilerek hak sahiplerine ödenmesi ve iç kontrol sisteminin uygulanması.
No Otomasyon Programı Kullanılmaya Başlanılan Yıl Kullanım Alanı
Zabıta Müdürlüğü: İlçede esenlik, huzur, sağlık ve düzenin sağlanması amacıyla mevzuatla
1 Elektronik Belge Yönetim Sistemi 2019 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
kendisine verilen görevlerin yürütülmesi.
2 Dijitaj Arşiv Yönetim Sistemi 2019 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
Fen İşleri Müdürlüğü: İlçenin ihtiyaç duyduğu her türlü alt ve üst yapı yatırımlarının
3 Coğrafi Bilgi Sistemleri 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
gerçekleştirilmesi.
4 Yerel Yönetimler Sistemleri 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü: İmar planlarının uygulanması, kentsel dönüşüm vb. çalışmaların
5 Akıllı Kent Otomasyon Sistemi 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar yapılması.
6 Araç Takip Sistemi 2015 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü: İlçe sınırları içinde çevre kirliliğinin önlenmesi, çevrenin
7 Kurumsal E- Posta Sistemi 2016 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar korunması, sürdürülebilir çevresel yönetimin oluşturulması, cadde, sokak ve meydanların
8 E- Devlet Entegrasyonu 2018 Vatandaş, Kurum ve Kurumlar temizliği, çöplerin toplanmasının sağlanması.
9 Park Güvenlik Sistemi 2018 Kurum ve Kurumlar Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü: Belediye tarafından verilen iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatlarına
ilişkin işlemlerin yürütülmesi ve bu konuda gerekli kontrollerin yapılması.
Kültür ve Sosyal İşleri Müdürlüğü: İlçe sınırları içerisindeki muhtaç, hasta, yaşlı, düşkün, yetim,
dul, kimsesiz, engelli ve toplumda dezavantajlı diğer bireylere sosyal destek hizmetlerinin sağlan-
ması. Belediyenin kültür-sanat etkinliklerinin planlanması ve uygulanması
26 27