Page 27 - 2024 Yılı Faaliyet Raporu
P. 27

Faaliyet Raporu                                                                        Faaliyet Raporu
 2024                                                                                                 2024

 www.kocaali.bel.tr                                                                     www.kocaali.bel.tr
                  Kocaali Belediyesi Insan Kaynakları
 Kocaali Belediyesi’nde çoğunluğu bilgisayar ve ip telefon olmak üzere toplam 150 adet çağın    Kocaali  Belediyesi’nde memur personel için norm kadro mevcudu 40 olup, 5 Sözleşmeli Memur,  1
 gereklerine uygun ofis teknolojileri bulunmaktadır.  Daimi işçi ve Belediye Şirketinde çalışan 83 istihdam edilmekte olup, belediye hizmetleri
                  çalışmalar buna göre oluşturmaktadır.
 Tablo-2 Kocaali  Belediyesi Teknolojik Donanım Listesi  Tablo 4. Birimlere Göre Insan Kaynakları Sayısı

 No  Cihaz Envanteri  Adet
                       No               Bölümler               Memur    Sözleşmeli     İşçi     KHK İşçi
 1  Fiziksel Sunucu  8
                        1  YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ                 3
 2  Sanal Sunucu  15
                       2   MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ              6          1           1
 3  Yedekleme Ünitesi  2
                       3   ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ                      9                                 3
 4  Depolama Ünitesi  4
                       4   FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ                  2                      1          36
 5  İP Telefon  55
                       5   İMAR HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ             10         2
 6  Masaüstü Bilgisayar  55
                       6   ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ     4                                 38
 7  Monitör  60
                       7   RUHSAT DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ              1
 8  Güvenlik Duvarı  2
                       8   KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ      1
 9  İnternet   5           BASIN, YAYIN, HALKLA İLİŞKİLER
                       9                                         1                                 1
 10  Televizyon  5         MÜDÜRLÜĞÜ
 11  Tablet Bilgisayar  4  10  ÖZEL KALEM BÜROSU                 2                     3
                       11  BİLGİ İŞLEM BİRİMİ                                                      1
 12   Güvenlik Kamerası ve Merkezi  44
 13  Network Yazıcı  12  Sunulan Hizmetler
 14  Dizüstü Bilgisayar  3  Kocaali Belediyesi 5393 sayılı Belediye Kanunu, 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu ve

 15   Drone (Harita)  1  ilgili mevzuat çerçevesinde faaliyet göstermektedir. Bu nedenle, belediyenin sunduğu hizmetler
 16   Fotoğraf Makinası  2  bu mevzuatta çizilen çerçeve içerisinde yürütülmektedir. Belediyeyi oluşturan birimlerin görevleri
 17  Video Kamera  2  aşağıda belirtilmiştir:
                  Yazı İşleri Müdürlüğü: Belediye meclisi ve encümenine sekreterya hizmetinin verilmesi, kuruma
                  gelen ve kurumdan gidecek olan her türlü evraka dair yazışmaların takibi, nikah işlemlerinin yapıl-
 Kocaali  Belediyesi Akıllı Kent Teknolojileri Uygulamaları çerçevesinde 2018 yılı itibariyle   ması.
 devyere almıştır
                  Malî Hizmetler Müdürlüğü: 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu çercevesinde per-
 Tablo 3. Akıllı Kent Teknolojileri  formans programı, bütçe ve kesin hesap, faaliyet raporları ve diğer mâli istatistiklerin hazırlanması,
                  giderlerin muhasebeleştirilerek hak sahiplerine ödenmesi ve iç kontrol sisteminin uygulanması.
 No  Otomasyon Programı  Kullanılmaya Başlanılan Yıl  Kullanım Alanı
                  Zabıta Müdürlüğü: İlçede esenlik, huzur, sağlık ve düzenin sağlanması amacıyla mevzuatla
 1  Elektronik Belge Yönetim Sistemi  2019  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
                  kendisine verilen görevlerin yürütülmesi.
 2  Dijitaj Arşiv Yönetim Sistemi  2019  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
                  Fen İşleri Müdürlüğü: İlçenin ihtiyaç duyduğu her türlü alt ve üst yapı yatırımlarının
 3  Coğrafi Bilgi Sistemleri  2018  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
                  gerçekleştirilmesi.
 4  Yerel Yönetimler Sistemleri  2018  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar
                  İmar ve Şehircilik Müdürlüğü: İmar planlarının uygulanması, kentsel dönüşüm vb. çalışmaların
 5  Akıllı Kent Otomasyon Sistemi  2018  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar  yapılması.
 6  Araç Takip Sistemi  2015  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar  Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü: İlçe sınırları içinde çevre kirliliğinin önlenmesi, çevrenin

 7  Kurumsal E- Posta Sistemi  2016  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar  korunması, sürdürülebilir çevresel yönetimin oluşturulması, cadde, sokak ve meydanların
 8  E- Devlet Entegrasyonu  2018  Vatandaş, Kurum ve Kurumlar   temizliği, çöplerin toplanmasının sağlanması.
 9  Park Güvenlik Sistemi  2018  Kurum ve Kurumlar  Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü: Belediye tarafından verilen iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatlarına
                  ilişkin işlemlerin yürütülmesi ve bu konuda gerekli kontrollerin yapılması.

                  Kültür ve Sosyal  İşleri Müdürlüğü: İlçe sınırları içerisindeki muhtaç, hasta, yaşlı, düşkün, yetim,
                  dul, kimsesiz, engelli ve toplumda dezavantajlı diğer bireylere sosyal destek hizmetlerinin sağlan-
                  ması.  Belediyenin kültür-sanat etkinliklerinin planlanması ve uygulanması
 26                                                                                                       27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32